Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

čtvrtek 9. září 2010

"Zamrzlý ventil" v šestnáctce

Přišla za mnou dnes odpoledne sousedka ze vchodu 16, že ji za mnou poslal pan Kolář, abych poradil. Již několik dní jí v bytě teče jen vlažná voda místo horké.
Požádal jsem paní, aby obešla byty nad jejím bytem a ověřila, zda stejný stav je i v ostatních bytech v téže stupačce a sám jsem si prohlédl rozvody v suterénu. Problém se týkal všech bytů, ventily žádné uzavřeny nebyly, a tak mne napadlo jediné vysvětlení problému: vzhledem k tomu, že v suterénu byla přívodní trubka TV i vracečka teplá a ve stupačce byla teplá jen vracečka, došel jsem k závěru, že musí být "zamrzlý ventil" stupačky v suterénu.
Ventil byl otevřený, tak jsem jen pákou ventil uzavřel, otevřel, uzavřel a otevřel - prostě jsem s ním zahýbal. Během pár vteřin se začla trubka za ventilem citelně zahřívat od teplé vody... A v devět večer, když jsem se zašel sousedky zeptet, zda je už vše v pořádku, tekla už správně horká voda...

Inu, paní Paďourová, technik-správce domu, se sice na schůzi nechala slyšet, že nepřipouští opravy na domě svépomocí, ale než jí volat kvůli takovýmto detailům, budu raději odvážně její přístup ignorovat a sousedům prostě pomáhat řešit podobné problémy. Stačí-li trochu zauvažovat a zahýbat ventilem, je přece nesmysl volat na to odbornou firmu a platit jí nesmyslé peníze.
Stačí že budeme zcela zbytečně platit správce...

Žádné komentáře:

Okomentovat