Na schůzi sice pani Paďourová vyhlásila, že žádná oprava nebude proplacena bez jejího souhlasu, ale žádné kategorické prohlášení není bez výjimky.
Takže když si položíme otázku "Co dělat, když zjistíte, že praskla voda", tak:
- pokud Vám teče baterie v koupelně, hadice k pračce, přívod ke kuchyňské lince... zavřete si bytový ventil ve své stupačce (za dvířky za WC) a postarejte se o opravu, to jde z Vašich peněz a pozvat si na opravu můžete kohokoliv,
- pokud praskne voda ve stupačce (je to nepravděpodobné, trubky jsou nové, ale "nikdy neříkej nikdy"), jednoduše zavřete hlavní ventil pod schodištěm (v tomto směru je řešení v tomto domě geniální),
- netuším však, kde jsou ventily k topení, takže kdyby prasklo něco na topení (a hrozilo vytopení několika bytů), nezbývá dle mého názoru v takovém případě nic jiného, než volat havarijní službu: fa. Knecht, telefon je, nepletu-li se, 608 355 701.
Vše zmíněné je popsáno z pohledu vchodu 18, a jen předpokládám, že v ostatních vchodech je to stejné...
Opět jste nezklamal.Reagujete velmi rychle a bystře.Nástěnky jsem nevypucovala,ale jen jsem změnila jejich náhled.Jste opravdu bystrý.Ale není nikde psáno,že musíte zastupovat všechny vlastníky!!!Ti se rozhodnou dle svého uvážení,zda je budete zastupovat vy a nebo paní Paďourová.
OdpovědětVymazatA co se týče toho vyčarování,že budu ve spojení s technikem našeho domu není myšleno špatně.Samozřejmě,že se mohou nájemnící-vlastníci obracet i na vás-pokud ve Vás mají důvěru.Já stále si trvám na svém rozhodnutí,že by bylo dobré si zamést před svým prahem!!!!Vy máte více možnosti a zkušenosti v počítačovém systému než já.Nebylo to myšleno proti Vám.Pokud za mnou přijde někdo z nájemníku-nebo za vámi-tak určitě tyto problémy nahlásime paní Paďourové.Nebudeme nikoho osočovat a napadat.Jsme jenom lidé!!!Doufám,že mezi námi bude komunikace kladná a nebudeme tyto problémy přenášet na nájemníky atd.Já opravdu nevím zda trpíte nějakou nemocí nebo je to vorkoholismus,ale trochu by jste mohl přibrzdit.Vše se dá projednat v klidu a pohodě.Takže se těším s Vámi na další klidnou a spokojenou spolupráci a doufám,že veškeré chmury jsou už tatam.Pokud bude na domě nějaký problém-mohou se nájemníci obracet buď na mě a nebo na Vás a myslím si,že v prospěch našeho domu bude vše vyřízeno kladně.Nebudene si podrážet klacky pod nohy a vždy budeme jednat tak jak to bude v naší moci a ve prospěch všech nájemníku.Doufám,že se opět této mé zprávy aspoň trošku zasmějete a bude ve vaší odpovědí znát to,že opravdu nejste takový morous atd!!!!Uvidíte sám-pokud vynecháte aspoŇ malinko té své arogance-.že vše půjde hladce.Přeji Vám krásný víkend a klidné spaní... Feketíková
Milá paní, nezlobte se, ale web je o aktuálnosti, v době, kdy byl psán tento příspěvek, byly nástěnky skutečně "vybílené", ty dokumenty datované 8/9 byly vyvěšeny až 9/9... Tedy o den později...
OdpovědětVymazat