Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

čtvrtek 1. července 2010

Reakce na anonym

Tyto stránky vznikly původně se stejným zámyslem jako obdobné stránky pro Strnadovu, kde plní svůj účel a obyvatelé domu vesměs pochopili, že usnadňují komunikaci.
Na ulici Prušánecké se zatím s pochopením setkávám jen u několika lidí. Včera navíc někdo připsal k mému text Tak jsme bez vedení anonymní komentář, nespisovnou češtinou, obviňující mne:
...máte nutkání neustále obtěžovat lidi vašími mejly...
Má-li někdo dojem, že mu posílám maily, které nechce, stačí přece, jak je to v komunikaci mezi slušnými lidmi běžné, aby mi sdělil, že mé maily dále dostávat nechce, žádné nebo jen ty informační o této webové stránce. Naopak, kdo informace o těchto webových stránkách chce mailem dostávat pravidelně, může mi mailem snadno o tuto službu říci.

Další část anonymního komentáře asi odpověď neočekává, ale pokusím se o ni.
Dále uvedený anonym zmiňuje:
...neberte si lidí do huby a vůbec o nich nepište na těchto stránkách...
Bohužel toto přání anonymního pisatele nehodlám splnit - kdo chce být členem samosprávy domu je osobou veřejně činnou, je povinován komunikovat s ostatními obyvateli domu a ztrácí část svého soukromí, a pokud se mi nebude líbit jeho jednání se mnou jako vlastníkem bytu (a tedy cca 5% domu), veřejně to sdělím. Já se za své názory nestydím, vysvětluji je a hájím!

Tento text je sepsán a zveřejněn po konzultaci s mou manželkou.

4 komentáře:

  1. Tak po konzultaci s Vaší manželkou by jste si mohli uklidit ten svinčík na balkoně,je to hrůza!!
    Dále k vašemu sdělení-možná Vás do samosprávy opět zvolí....Vy nejste hloupej-máte dost zkušenosti z působení v této funkci,ale uvědomte si vaše počínání,jak ubližujete lidem ve svém okolí svými nechutnými výroky!!!Nešlo by to klidněji???Možná si Vás pár nájemníku i oblíbí,ale to není vše.....

    OdpovědětVymazat
  2. Konstruktivní kritiku přijímám - i od anonyma, který se odmítá podepsat...
    Ráno jsem uklidil věci na balkóně - vše poskládal, přerovnal, srovnal. Pak mi v telefonátu babička vnukla zajímavou myšlenku: nachystal jsem dětem do lavorků vodu, kolem rozložil stará prostěradla a dětem tak vzniklo na balkóně malé soukromé koupaliště. Toť výhoda prvního patra - případná rozlitá voda steče dolů na keře a zalije je, nikoho nevyplaví, nikoho neobtěžuje.
    Když jsem se odpoledne vrátil z jednání, na balkóně mne vítal Filípek, usmíval se, mával, čachtal nožičky. A vnukl mi další myšlenku: je třeba polepit a zneprůhlednit drátosklo, tvořící vnější stěnu balkónu. Jednak jsem si říkal, že nikdo nemusí sledovat mé nahaté děti koupající se na balkóně, a jednak jsem si řekl, že sice mám věci na balkóně srovnané, ale přesto je zbytečně z ulice vidět, že balkón využíváme nejen jako místo, kde se suší prádlo a hrají si děti, ale také trochu jako sklad nářadí, hlíny pro kytičky atd. - vše sice od dnešního rána úhledně srovnané, ale pořád je to sklad. Tož do něj od dnešního odpoledne není vidět.

    OdpovědětVymazat
  3. (Ten první záznam jsem musel odstranit - pozdě jsem si všiml překlepu v textu, který by byl ostudou...)

    OdpovědětVymazat