Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

středa 30. června 2010

Děkuji za podporu

Ještě že nejsem sám, kdo přemýšlí nad tím, co se na Prušánecké děje, a kdo se o problémy s rozmyslem zajímá. Děkuji za každý takovýto mail - cituji:
...bohužel dnešní schůze opět nezklamala.... a vyvrcholení naprosto tristní! V době vrcholících příprav se výbor prakticky rozpadl. Bohužel část účastníků brala Vaše precizně formulované a věcné připomínky a dotazy jako zdržování, místo aby ocenili, že někdo
analyzuje slabá místa a souvislosti a k mé lítosti Vás odvolali. Pochybuji, že výbor v nynější, byť příště doplněné, sestavě akci ukočíruje. Pan Šváb vycouval z aktivní činnosti již před delší dobou a paní Feketíkovou prakticky neznám.
Po takovémto mailu (obdržel jsem jej včera večer) si jednoznačně říkám - jednou neúspěšnou volbou nic nekončí. Navíc volbou ovlivněnou paní Jehličkovou, jež sice v danou chvíli měla sice rádoby autoritu předsedkyně, ale o minutu později svou rezignací dala jasně najevo, že svůj úkol nezvládá.
Jak může někdo přesvědčovat lidi, že je dům nutné zadlužit, a když se dům touto cestou vydá, najednou dotyčný prohlásí, že dům dál vést nechce?

8 komentářů:

  1. Vážený pane-nevím kde berete informace o nefungující samosprávě,ale pokud je mi známo,tak firma která bude provádět sondy kvůli zatékání již byla přítomná 20.7 v objektech na Prušánecké 16-22.Dle domluvy s panem Tomsou byla na družstvo již zasláná objednávka potvrzena výborem samosprávy.Už se konečně proberte a nepište bludy na vaších stránkách!!!Nevím zda jste psychicky narušeny,ale zřejmě bez psaní těch bludu se Vám asi špatně spí-je mi Vás líto.....

    OdpovědětVymazat
  2. Pane Novotný v období prázdnin se nedá svolat schůze-ani členská ani Výboru samosprávy-jsou prázdniny-období dovolených a těžko by na se na schůzi dostavila nadpoloviční většina nájemníků.Určitě bude schůze svolána v druhé půli září.Ve Výboru samosprávy jsme opravdu zůstali jen 2 členové a pochopíte,že ne naším zaviněním.Nemohu za to,že si vás nájemníci nepřejí ve výboru samosprávy a ani jako předsedy.Vy se stím asi nemůžete stále smířit a to je ten váš problém,že budete na vaších stránkách neustále někoho napadat a pomlouvat.Je Vám toto chování milé??!!!Myslím si,že za tu dobu co tady bydlíte jste si nájemníky svým chováním znepřátelil.Já zde bydlím 23 let a se všemi nájemníky vycházím dobře.Nikdy zde žádné problémy nebyly.A co se týče dalších aktivit samosprávy-tyto všechny budou určitě zveřejněny na schůzi nájemníků v září.Nebudu Vás informovat každý den o tom-komu jsem volala,co jsem dělala,jakou opravu jsem zajistila,jaká objednávka je odeslána,co se bude příští týden opravovat atd.Toto není v mé kompetenci!!!!Jsem nyní na 2 měsíce v zastoupení a myslím si,že to zatím zvládám dobře.Ale nemusíte mít strach-předseda se bude volit nový-já o to nemám zájem. Feketíková

    OdpovědětVymazat
  3. Vážená paní Feketíková, nevím, kdo si mne nepřeje, vím kdo si mne přeje, protože někteří pochopili, že se vše dá dělat mnohem lépe. že se dá mnohem lépe informovat, nedělat věci za zády obyvatel domu (viz kauza STA). Jediný, koho jsem si znepřátelil, byla paní Jehličková - a pak samozřejmě ty, před kterými mne pomlouvala - zjevně patříte mezi ně. Neboť Vás jsem pouze požádal o mail, Vy jste mi jej odmítla poskytnout. A pak jsem s Vámi mluvil jednou ohledně předpisu nájmu. Takže kdyby nebylo informací, které Vám pravděpodobně řekla paní Jehličková, NEMĚL JSEM SI VÁS KDY ZNEPŘÁTELIT. Toť stručně za prvé.
    Za druhé, krom řešení havarijních stavů stejně nemůže tato kvazisamospráva nic objednat, neboť k tomu musí mít souhlas vlastníků. Takže se musím dozvědět co se má udělat dříve, než to bude uděláno.
    Pokud nechcete informovat, neříkejte, že to není ve Vaší kompetenci, neboť ve Vaší kompetenci to samozřejmě je, ale není to ve Vaší vůli - nechcete!
    A NIKOHO NENAPADÁM A NEPOMLOUVÁM, JEN PÍŠU MNĚ DOSTUPNÁ FAKTA.
    Mimochodem, kdyby jste mi dala mail, mohli jsme si vše v klidu napsat navzájem a nemuselo to být takto veřejně přes web - zjevně umíte používat obě internetové technologie...

    OdpovědětVymazat
  4. Vážený pane Novotný-vám dát mail,tak to by nebylo dobré.Já používám počítač pro své soukromé aktivity a ne pro pořeby ostatních.Paní Jehličková o Vás neřekla vůbec nic,ba naopak,já když jsem Vás viděla na první schůzy nájemníků jsem si o Vás udělala okamžitě svůj názor a ten jsem řekla paní Jehličkové.Řekla jsem ji,že s Vámi budou problémy a ty opravdu jsou.Všechny upozorním,že pokud bude někdo chtít pracovat ve výboru samosprávy,tak díky Vám stratí veškeré soukromí.My nejsme povinni předávat informace elektron.poštou-bohužel nás z Družstva nikdo nevybavil počítačem-nikdo nám neplatí internet atd.Pokud to bude v rámci možnosti,tak veškeré informace budou vyvěšeny na nástěnce.Myslím,že mě a ostatním nájemníkům není milé,aby nás někdo šikanoval a neustále vyvolával na Družstvo a psal o tom,že jsme ve Výboru neschopní.Já si od bývalého lampasáka zažila dost šikany a nechci to prožívát ani od jiných lidí.Každý jsme omylní,ale nejsem ve Výboru samosprávy od toho abych někomu odepisovala na xxxx mailu denně.Co je potřeba-zatím-vyřídím-a ostatní se všichni dozví v září na schůzi.Feketíková

    OdpovědětVymazat
  5. Pane Novotný,nevím kde berete výraz kvazisamospráva!!!???To jste zřejmě používal v Líšní,ale tady se to požívát doufám nemusí a nebude.Já si nepřeji aby jste na Vaších stránkách psal o mě a nechci aby se tam objevovalo mé jméno.A pokud nedojde k nápravě-podám na Vás trestní oznámení.Já nejsem paní Jehličková-já se Vás nezaleknu a dávejte si pozor kde a kom mluvíte,aby jste brzo nenarazil!!!Feketíková

    OdpovědětVymazat
  6. Pane Novotný je příjemné si přečíst,že jste se konečně něčemu i zasmál,asi nejste takový morous jak jsem si myslela.Já mám problém s psaním dokumentů na nástěnky-nemám je na čem napsat,tak vás informuji touto cestou.I kdyby váš pán soused volal na dispečink,tak asi by nic nezjistil.Já se přesto spojila s panem Zímou a poprosila ho aby se na tu naši závadu ohledně dodávky teplé vody určitě ještě důkladněji podívali.Přislíbil a taky to dodržel,že hned druhý den poslal pracovníky na zjištění závady.A pak se zase nic nedělo.Já mu tedy opět zavolala a řekl mi,že byla závada odstraněna na výměniku VO9-vypadeno čerpadlo.Určitě během dvou dnů tuto zprávu opět napíší ručně na papír a dám to na nástěnky.Přeji Vám krásnou dobrou noc.A nyní se můžete opět tomu všemu zasmát.....Feket

    OdpovědětVymazat
  7. Pane Novotný-zítra bude krásný den a proto si ho s rodinkou užijte.Pokud by jste měl zájem se mnou komunikovat-tak přijďte v sobotu 11.9.2010-na akci-Bavíme se na Vinohradech.Je to za školou na Bzenecké ulici.Zahodíme stranou všechny chmury a problém\ a můžeme si pohovořit o všem co Vás trápí.Děti si zhlédnou divadýlko a určitě si mohou i zasoutěžit.Po 14 hod si užijí i rodiče.Tak doufám,že Vás tam potkám a probereme co se dá.Uvidíte,a uslyšíte,že nejsem zlá!!!A třeba vás uvidím i z té lepší stránky.Nebuďte takový morous a určitě vše půjde snáz

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za nabídku, na víkend odjíždíme s rodinou mimo Brno, k babičce (pro Vaše pochopení - k mé tchýni, ale já toto slovo s pejorativním nádechem používám, jen když chci přesně ozřejmit vztah k babičce Věře, jež nebydlí v Brně).
    Pochopil jsem, že schválně volíte tento starý příspěvek ke komunikaci mimo mail, prostě svou adresu považujete za čistě privátní - v takové případě je ale rozumné mít víc mailových adres a jednu používat pro komunikaci pracovní/domovní... Je škoda, že s Vámi musím komunikovat takto... Stále nechápu, čemu říkáte "zamést před vlastním prahem", ale třeba najdete způsob, jak mi to ozřejmit...

    OdpovědětVymazat