Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

středa 2. června 2010

Kontrola takzvané "Mapy rozúčtování tepla"

Vážení sousedé,
brzy budete (přesný termín z informace z SBD neplyne) kontaktováni někým z firmy Ista, která má na starosti vyúčtování RTN (rozdělovače topných nákladů) v našem domě a bude provedeno překontrolování a zapsání skutečných stavů počtu žeber radiátoů Ve vašem bytě, poloha jednotlivých pokojů, počet venkovních stěn, stěn do nevytápěných prostor mimo byt (chodeb) a dalších parametrů, které dosud naše vyúčtování nezahrnovalo (alespoň jsem tak usoudil ze svého vyúčtování).
Psal jsem v této věco na SBD a požádal je o zjednání nápravy - v současné době totiž nebyly zaznačeny koeficienty zohledňující, kdo bydlí nad sklepem, kdo bydlí pod střechou, který pokoj má stěnu do chodby, stěnu do prostoru vstupu do domu atd., jediné dva parametry byly sever/jih. Což je samozřejmně špatně a již chápu, proč v domě na Prušánecké "tolik pláčou" obyvatelé domu pod střechou - pokud není v jejich koeficientech zahrnuto, že jsou pod střechou, tak jako v mém bytě není zahrnuto, že jsem nad sklepy, není se jim co divit! V jejich vyúčtování má být tento stav zahrnut poměrovým koeficientem tak, jako u mne má být zahrnuto, že jsou pode mnou nevytápěné suterénní místnosti...
Holt je to jen další z řady nedostatků, které na Prušánecké odhaluji. Je mi celkem jasné, že v tuto chvíli paní Jehličková zase jen prohlásí: "tomu já nerozumím, já za to nemohu". Což jí rozhodně nevyčítám, zařízením RTN rozumí jen pár lidí, ale toho, že v koeficientech není zohledněno přízemí (předpokládám, že tedy ani poslední patro), si někdo všimnout mohl - ale je pravda, že ani já si toho, vzhledem k minimální spotřebě tepla v době rekonstrukce bytu, vůbec loni nevšiml!
Tuto informaci Vám sděluji na základě mailu z SBD:
...na základě Vašeho požadavku ze dne 26.4.2010 - Reklamace vyúčtování Prušánecká 18/2, bude provedena firmou Ista kompletní kontrola polohových koeficientů objektu Prušánecká 16, 18, 20, 22 tak, aby případné nedostatky byly opraveny v rozúčtování nákladů na tepelnou energii na vytápění za rok 2010.

Prosím, kdo může, nechť tuto informaci z webové stránky vytiskne a vyvěsí v jednotlivých vchodech. Mgr. Ing. Radek Novotný

Žádné komentáře:

Okomentovat