Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

úterý 1. června 2010

Nelogika naší předsedkyně

Bohužel musím zkonstatovat, že naše paní předsedkyně Jehličková neumí uvažovat logicky. Dne 19.6. nám oběma (a dalším spolupracovníkům na SBD) pan Tomsa napsal:
Dobrý den,
Ač nerad musím do toho vstoupit. Aby se předešlo zbytečným dohadům na domě a řádně jsme si vše vysvětlili doporučuji společné jednání Ing. Novotného a paní Jehličkové na provozním úseku družstva. Navrhuji termín pondělí 24.5.2010 v 17:00 hodin, místo konání kancelář provozního náměstka dveře číslo 17. Prosím o potvrzení schůzky. Děkuji.
Pěkný den
Jindřich Tomsa

Já obratem odpověděl (paní Jehličková nikoliv) všem adresátům původního mailu:
Dobrý den.
Je mi líto, vzhledem k plánované cestě do Estonska (31.5.-4.6.) a spoustě dalších povinností nemohu v současném okamžiku svou účast potvrdit, ale jen přislíbit. Samozřejmně se pokusím si svůj harmonogram upravit a v uvedeném čase být na místě. Tedy pokud účast potvrdí ostatní.
Každopádně vím minimálně o 4 bytech z 13 ve vchodě 18, kde je uvedená otázka víc než aktuální. Domnívám se, že i v ostatních vchodech by tomu tak bylo, kdyby se věc lidem řádně vysvětlila.
Radek Novotný

Bohužel, paní Jehličková i pan Tomsa z toho mylně vyvodili, že schůzka se koná - aniž by mně kdokoliv sdělil, že paní Jehličková odkudsi přijede a schůzka je považována za domluvenou - bohužel, žádná další informace se nekonala, neměl jsem zač se omlouvat, SCHŮZKA NEBYLA NIKÝM POTVRZENA. Pro vysvětlení, paní Jehličková se nezdržuje dlouhodobě v Brně (což by nevadilo, kdyby alespoň odpovídala na maily, ale nepočítejte s tím, že by v daný den četla to, co jí dáte do schránky).
Paní Jehličková se tedy s panem Tomsou sešla, pan Tomsa mi volal, já mu sdělil, že nejsem dosažitelný, a že nebudu dosažitelný do 20.6, jeho odpověď zněla "Vy nebudete do 20. června, já nebudu od 21. června, tedy to vše vyřešíme mailem" - nutno podotknout, že
  1. nemám dokonalou paměť, nejsem si jist, zda pan Tomsa odpověděl, že nebude dostupný od 21. nebo od 12. či od jiného data, každopádně nebyl průnik časových intervalů, kdy bychom se mohli sejít z mé a z jeho strany,
  2. žádná mailová komunikace se nekonala, ani ze strany pana Tomsy, ani od pí. Jehličkové.

Následovala až situace, kdy já, v cizině, zjistil, díky pozorné manželce, že "paní Jehličková něco upekla" (viz předchozí text).
A paní Jehličková reagovala zcela nelogicky následovně:
Dobrý večer,
přeposílám Vám email od p. Tomsy a také Váš email, kde mu odpovídáte na termín naší společné schůzky, na kterou jste se nedostavil a ani se předem neomluvil!!!
Z toho důvodu je schůze plánována až po Vašem příjezdu, tedy 10.6. Vy uvádíte návrat 4.6. a já jsem z této informace vycházela. Od p. Tomsy nevím o žádném jiném termínu ani prodloužení vaší cesty.
Co se týče programu schůze, kde je mimo jiné i opětovná volba Vás do výboru samosprávy, tak jsem tak učinila proto, že mě upozorňovalo několik lidí z domu, že jste nebyl regulerně zvolen a že by se mělo hlasovat znovu. Myslím, že jste si tímto svým celkovým projevem popudil v domě proti sobě dost lidí. Myslím, že by jste se měl více rozhlížet kolem sebe a hlavně naslouchat lidem a ne poslouchat jen svůj monolog!

Bohužel nemám tušení, co se mi paní Jehličková snaží sdělit - že si při telefonické rozhovoru pana Tomsi se mnou zacpala uši a tak neví, že až do odjezdu pana Tomsi nebyla možnost se sejít?
A ta další informace? Lidé se mne ptají, proč se dozvídají o úvěru neúplné informace... Kdokoliv se mne na cokoliv zeptá, snažím se pohotově odpovědět, když jsem nevěděl, "nafasoval" jsem mailovou adresu a odpověděl dodatečně.
Jediné, co mi bylo vyčteno sousedkou, bylo ono "Vy jste prý zakázal slovenskou televizi, tak se to povídá", jak jsem tu kdysi zmiňoval.
Jinak jen rozdávám rady a informace, a snažím se, aby se lidem dávalo informací co nejvíce, nikoliv aby se filtrovaly, jak to dělá paní Jehličková.
V telefonátu mi manželka říkala, že se ptal soused, že paní Jehličková zase obcházela s textem, který je prý jiný, než tu bylo uvedeno. U nás pro jistotu ani nebyla, natož aby mi mailem poslala, oč se jedná. Proč? Protože se bojí, že se zase zeptám, proč zamlčuje to či ono?

Tedy na závěr: pevně věřím, že dostatek lidí začíná chápat, že nás paní Jehličková vodí za nos! Pracuje stylem "tomu vyhovíme s tímhle, tomu s tímhle, všech se netřeba na nic ptát, já jsem předsedkyně a tudíž si dělám s domem, co já chci, klidně ho zadlužím..."

LIDÉ, PROBUĎTE SE!

Žádné komentáře:

Okomentovat