Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

úterý 3. srpna 2010

Podivná komunikace

Stalo se něco, co jsem rozhodně nezamýšlel. A asi ani nijak neovlivním. Komentářů pod článkem Děkuji za podporu přibývá. Nevím, zda je píše osoba, jejíž podpis se skví pod příspěvky. Osobně si však říkám, že je-li toto člověk, který nás zastupuje v jednání s firmami a SBD, tak tedy potěš pánbůh. Jsem souzen za něčí první dojem ("já když jsem Vás viděla na první schůzy nájemníků jsem si o Vás udělala okamžitě svůj názor a ten jsem řekla paní Jehličkové. Řekla jsem ji,že s Vámi budou problémy a ty opravdu jsou") a za to, že chci něco dělat pro ostatní, a pisatelka naopak pro ostatní dělat nechce, neboť sama píše: "Já používám počítač pro své soukromé aktivity a ne pro pořeby ostatních."

Dotyčná osoba mi dále sděluje, že: "Všechny upozorním, že pokud bude někdo chtít pracovat ve výboru samosprávy, tak díky Vám stratí veškeré soukromí." Již několikrát jsem tu psal, že člen Výboru samosprávy je osobou veřejně činnou, která ztrácí část svého soukromí (rozhodně ne všchno soukromí, pisatelka je cíleně expresivní a snaží se nabudit atmosféru boje).
Denně za dům Strnadova 1-11 vyřizuji několik mailů a telefonátů, trochu to omezuje mé soukromí, ale mám za sebou kus odvedené práce a o všem informuji tamní Výbor samosprávy, s lidmi problémy projednávám, obyvatele domu zahrnuji informacemi - víc než polovina z nich si nechává zasílat informace elektronickou poštou, dostávám stále nové a nové adresy. Nejsou pasivní, chtějí být informováni.

A na Prušánecké? Setkávám se stále s tím, že je odsuzováno, že bych snad jako vlastník mohl chtít informace. Proč? To je přece mé právo! Jsem něco jako "akcionář" domu, patří mi z daného nákladového střediska cca 6% podíl. A tak chci informace o tom, jak je majetek spravován. Co je na tom podivného.
Mne nezajímá, že většina je pasivní a je jim jedno, že si kvazivýbor samosprávy (slovník cizích slov upřesňuje význam slova kvazi- první část složených slov mající význam jakoby, připomínající, zdánlivý - ten náš Výbor samosprávy přece nesplňuje stanovy, tudíž je to jen zdánlivý výbor, nemá dostatek členů) schválí a objedná sondy za cca 50 tisíc korun a že ti pasivní, ti ostatní se to dozví v září na schůzi. Já považuji za správné, aby se to lidé dozvěděli hned!

A že dotyčná vyhrožuje? Může... Máme demokracii... A demokracie mi dává svobodu slova, mohu napsat, popsat, co se kolem mne děje a jak to vnímám svýma očima. To dělám a budu i nadále dělat! Výhružek "dávejte si pozor kde a kom mluvíte,aby jste brzo nenarazil!!!" se nezaleknu, jsou hloupé... (a navíc gramaticky nesprávné, ale to bude jen tou slepotou, neboť z pisatele mluví vztek, dovoluji si poukazovat na chyby a to se nikdy nelíbí, já vím... Jenže jsem ve výhodě, já jen nekritizuji, já od začátku říkám "pojďme, dá se to dělat lépe!")

PS: K problematice pozemků se bude vyjadřovat právnička družstva, JUDr. Hanáková.

Žádné komentáře:

Okomentovat