Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

úterý 17. srpna 2010

Musel jsem se smát...

Musel jsem se po návratu z dovolené v pondělí 16.8. smát, když jsem si prohlédl nástěnku v domě:
  1. Ač označován všelijak za to, že jsem vyzýval, aby VS informoval o sondách k základům domu, najednou se objevila (někdy po mém odjezdu 7.8.) na nástěnce informace o jednání VS z 22.7. informující o sondách... Takže mé výzvy byly vyslyšeny...
  2. Ač jsem byl označen za článek Opět neteče teplá voda slovy, že "zase napadám Výbor samosprávy", je na nástěnce najednou informace o tom, že 10.8. byl problém s Teplárnou řešen a 11.8. proběhne kontrola...
    Její výsledek? Ten se dozvíme, až se na něj tímto způsobem zeptám?
Nebyl to sice můj původní záměr, ale jak se zdá, dá se tímto způsobem stávající VS přesvědčit o tom, že lidem je třeba sděloval fakta - po nichž od počátku volám!

Žádné komentáře:

Okomentovat