Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

sobota 7. srpna 2010

Opět neteče teplá voda

Ptal se mne soused:
již po několikáté jsme se setkal, že kolem půl jedné (00:30 hod) neteče teplá voda a nevím na koho se obrátit. Vím, že je to docela malichernost, na to jaké jsou problémy světa, ale platíme za teplou vodu docela hodně peněz, tak proč by měla bez upozornění téct voda studená...
Předně dodávám, již po několikáté prostě neteče teplá voda, aniž by se obyvatelům domu dostalo jakéhokoliv vysvětlení (nepočítám-li stav před pár dny, kdy jsem se už naštval, informace si získal individuálně, a pak je poskytl dál - obešel dům, nalepil ceduli na dveře a napsal informaci na web a mně dostupné maily.)
Takže na koho se obrátit?
  1. Předně by nás měli automaticky informovat členové Výboru samosprávy, jsou za to od nás odměňováni. Telefonní čísla a jména členů Výboru samosprávy jsou dole na nástěnce.
  2. Lze se obracet přímo na SBD, buď na stálou službu 548 424 411, a nebo na oddělení energetiky energetik(zavináč)mirsbd(tečka)cz 548 424 414.
  3. A konečně se lze dotazovat přímo u dodavatele tepla, jímž jsou Teplárny Brno - DISPEČINK TEL: 545 162 206, 543 239 350.
Podotýkám, že tentokrát jsem sám nic nezjišťoval a nikam nevolal. Ať se činí ti, co to dělat mají.
Třeba si ti, co agitují proti tomu, abych byl ve Výboru samosprávy, konečně uvědomí, že dělají chybu, že problematice rozumím...

2 komentáře:

  1. Pane Novotný-jediné to v čem máte pravdu je,že všechna důležitá telefonní čísla jsou dole na nástěnkách v e všech vchodech.Nevím kterému vašemu sousedovi netekla teplá voda v 00.30hod,ale já vstávám každý den ve 3.10 hod ráno a teplá voda teče.Netekla opravdu jen jedno dopoledne a to byla závada ve výměniku asi na Vlčnovské.Nájemníci mají důležitá čísla dispečinku opravdu na nástěnkách a váš pan soused si tam mohl v 00.30hod zavolat a věděl by hned více.A ne aby vy jste po té okamžitě na vašich stránkách zase napadal Výbor samosprávy a ať se činí ti,co to mají dělat!!!Vy fakt nemáte nic jiného na práci,než nás neustále napadat?Zameťte si před vlastním prahem....a starejte se víc o to,jak vám to asi ne dobře funguje na Strnadové v Líšni.Podle mého zjištění Vás tam lidé nemají moc v lásce...!!??Přeji Vám krásný zbytek večera a hlavně ať se Vám dobře usíná ....Feketíková

    OdpovědětVymazat
  2. Předně ta paní lže, neboť mail souseda se konal 7.8. v noci, já na něj reagoval 7.8. ráno - a 6.8. jsem večer ohříval vodu na koupání v rychlovarné konvici. Popisovaná havárie na Vlčnovské na výměníku byla 22.7., čili já osobně zaznamenal, že teplá voda netekla o prázdninách 2x aniž by se VS - tedy paní F. a pan Š. pokusili jakkoliv informovat nájemníky a cokoliv jim sdělit! Ke zbytku se nehodlám vyjadřovat, neboť se snažím zůstat v rovině rozumné argumentace, nikoliv někoho osobně napadat. JEN POPISUJI FAKTA !!!

    OdpovědětVymazat