Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

pátek 24. června 2011

Mé první poznámky k nabídkám

Pan Jašek si něco málo hned včera večer zkopíroval a materiály mi vrátil, takže jsem na ně měl trochu času na pár poznámek:
  1. Ekonomservis předložil nejdražší nabídku, navíc s plánem prací "z lešení" pro náš "malý domeček" v délce červenec - listopad, což považuji za nesmyslně "roztahané", takže dál nestuduji.
  2. MSU se vešel do intervalu 4,1-4,3mil (který jsem si v duchu stanovil), zateplovat chtějí srpen-září, pak ještě z lešení v říjnu dodělat balkony a v listopadu jen "doladit" drobnosti, zdají se být OK, jen jsem si všiml "podivných cen" u drobností, zavání to plánovanými vícepracemi, např. u hydroizolace
  3. Profiplast zapadá též do "mého cenového intervalu", navíc hodlají nasadit asi více lidí, neb plánují realizaci za 16 týdnů! Na Vinohradech dělali Mutěnickou 6+8 v roce 2006 - ale to jsem si Vinohrad ještě nevšímal :-o, ale co vím, že na Kotěrově v ČP si je pochvalovali!!
  4. Stavos je nejlevnější, hned jsem dumal nad tím PROČ? Každopádně plánují "potěšit" obyvatele domu lešením na 4 měsíce, jediní chtějí nejprve opravit vzadu hydroizolaci, a teprve pak stavět lešení, což zavání "průšvihem", až pod lešením dodatečně slehne zem!
  5. Interstav je druhý nejdražší, ale od prvních se liší zhruba o půl milionu! Plánují to "zmáknout" za deset týdnů, což se mi líbí (a očekával jsem, že by to mohlo "vyjít".)
  6. AVUS je relativně levný, dle harmonogramu chce jeno zateplovat fasádu 10 týdnů - to to budou dělat dva maníci? A přitom vše na začátku připraví a na konci dodělají vždy za dva týdny? To někdo odfláknul přípravu plánu... Dle referencí staví pro SBD Mír garáže a provádí práce pro město Šlapanice (tam jsou doma), něco mi říká "nebrat"...

Každopádně návrh můj a pana Jaška je v tuto chvíli ten, že se pracovní komise sejde v neděli večer "na večerníček" u mne doma a nabídky prodiskutujeme... Chce se k nám někdo přidat?

Žádné komentáře:

Okomentovat