Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

úterý 15. února 2011

Tvrdá cenzura paní správkyně

Paní Paďourová překračuje své pravomoci a postupuje vůči vlastníkům jakoby byla neomezený vlastník domu, což je nepřípustné.

Slušně jsem požádal firmu Knecht o informace o proběhnuvší opravě na Prušánecké 16 a dostalo se mi odpovědi, svědčící o tvrdé cenzuře ze strany paní Paďourové:
Máme výslovný zákaz od paní Paďourové dávat veškeré informace, je mi líto, pokud budete chtít vědět víc, musíte se obrátit přímo na ni.
S pozdravem Knecht

Tento postup ze strany paní Paďourové je nepřípustný. Žádám SBD o odvolání této nezodpovědné paní. Mám nárok být informován o opravách placených ze společných peněz, už jen z titulu vlastníka bytu / spoluvlastníka domu. Nedůvěryhodná správkyně nemá právo zakazovat firmě poskytovat informace o probíhajících opravách.
Příslušné orgány SBD už musí konečně jednat!

Dokud se tato záležitost slušně neujasní, nebude zvolen nový správce domu nebo nová samospráva, někdo, kdo se začne k obyvatelům domu chovat jako k partnerům místo aby se k nim choval stroze a povýšeně, sděluji tímto SBD, že neschvaluji žádnou z faktur předloženou na ekonomické oddělení paní Paďourovou!


Příloha - můj dotaz zaslaný na firmu Knecht:

Vážená paní Bělehrádková,
prosím o předání mého dotazu panu Knechtovi, neboť pan Bělehrádek se se mnou na základě jakéhosi telefonního hovoru s paní Paďourovou odmítl bavit.
prosím o informaci o úterní opravě v domě Prušánecká 16:
1) odstranil zpětnou klapku úplně?
2) použil diskutovaný pokus s "malým uzavřeným okruhem"?
3) co je ještě vhodné vědět o provedené opravě jako poučení do budoucna?
Pan Bělehrádek se pravděpodobně urazil, neboť otevřeně hovořím o tom, jak musel postupovat při vstupu do technické místnosti na Prušánecké 16 - ale to přece rozhodně nebyla chyba pana Bělehrádka, ale chyba paní Paďourové potažmo údržbáře, takže netuším, proč by to měl být problém ve vzájemné komunikaci mezi firmou Knecht a mou osobou. Neřešme, že paní Paďourová "kolem sebe kope, jak to jde".
Dosud jsem s panem Knechtem jako předseda samosprávy domu Strnadova vždy našel společnou řeč, věřím, že tomu tak bude i tentokrát, byť teď se ptám pouze jako zástupce vlastníků domu Prušánecká.
Kopii mailu zasílám i panu náměstkovi SBD, panu Tomsovi.
Mgr. Ing. Radek Novotný
zástupce vlastníků (NS 7721 a NS 7722, SBD Mír
----------------------------------------------------------------
Prušánecká 18, 62800 Brno
http://samosprava131sbdmir.blogspot.com/
http://novotnyradek.blogspot.com/
tel: +420973452895 (7-16 v prac.dny)
mobil: +420777083126

7 komentářů:

  1. pane Novotný-jako zástupce vlastníku-pokud se to tak dá říct-moc nejste.Zastupujete pouze asi jen 5 vlastníků a oatatní zastupuje námi zvolená paní Paďourová.nedovedu si ani představit kdyby takhle každý vlastník sám otravoval všechny firmy.....Stroze a Povýšeně se chováte neustále jen vy!!!Stále jen každého urážite a kopete vy sám kolem sebe...My jsme s naši správkyní paní Paďourovou spokojeni a nadále chceme aby nás všechny zastupovala.Vy jste byl opravdu zvolen jen omylem!!!A to se doufám v brzké době změní....95 procent nájemníků si vás nepřeje a to se v brzké době určitě prokáže.Na policií si to vše určitě všichni vyříkáme.....Stále všem v okolí tím Vaším drzím chováním a hulvátstvím znepřijemňujete život.Nikdo Vás nikdy nezvolí do výboru atd.....Pokud bude chtít někdo nějakou opravu,tak se musí spojit s naší správkyni a ne aby si každý nájemník dělal sám co chce-a vy se tak chováte.jsem rád,že s Vámi většina firem nechce mít nic společného a komunikovat budou jen přes technika družstva.

    OdpovědětVymazat
  2. Na anonymy se sice nemusí odpovídat, ale pár věcí vím jistě:
    1. plnou moc mám podepsanou od dalších 10 vlastníků, z nichž část se mnou pravidelně komunikuje, a i pár dalších lidí (družstevníků) mi řeklo, že mi drží palce (takže bych to vyděl na 1/4 lidí).
    2. já si rozhodně nedělám sám co chci, kdyby sem firmu Knecht neposlali z družstva (ani nevím, kdo - na mne se firma jen obrátila ohledně dotazu a konzultace - jen vím, že mi na družstvu přislíbili, že se budou záležitostí zabývat po té, co jsem jim napsal), já vím moc dobře, že je sem sám bez vědomí SBD nemohu pozvat. Nebojte se, pravidla moc dobře znám a rozhodně je neporušuji, na rozdíl od jiných.

    OdpovědětVymazat
  3. 3. na rozdíl od paní Paďourové o všech svých krocích a jednáních veřejně informuji (zde) - takže se lze například dočíst v textu z 3.2. o tom, že jsem vyzval SBD k řešení problému na P16, neboť jsem jej nebyl schopen řešit sám na místě - víte, tak to v "chytrém" domě chodí, kdo umí a stará se, řeší spoustu věcí hned, proto taky například na Strnadově všichni znají číslo na údržbáře, aby mu mohli kdykoliv poslat SMS s informací o tom, že někde v domě něco nefunguje... Třeba se podaří stejného stavu dosáhnout na Prušánecké - ke spokojenosti všech.
    4. nechápu, co je atogantního a hulvátského na tom, že na těchto stránkách něco opakovaně a trpělivě vysvětluji... Posledního půl roku se o trpělivé vysvětlování stále snažím...
    5. nevím, zač mi vyhrožujete policií - za to, že uvádím fakta a své názory jsem ochoten veřejně prezentovat? Za to ještě nikoho neodsoudili...

    OdpovědětVymazat
  4. ....asi budete první odsouzený ..... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní komentátor(ka) z IP 188.95.60.44 (44e.customer.trinity.cz) si naivně myslí, že je vtipný/vtipná...

    OdpovědětVymazat
  6. naivní seš ty :-o (časem pochopíš) Stuchlík

    OdpovědětVymazat
  7. Pane Stuchlíku, bohužel si nějak nevybavuji kdo jste, odkud se známe a proč si tykáme. Ale to nevadí, to se stává...
    Každopádně si nejsem vědom, že bych na seznamu bydlících na Prušánecké 16-22 viděl jméno Stuchlík, takže nevím, co bych Vám měl víc odpovědět a jak s Vámi rozumně diskutovat...
    Má-li Vaše vyjádření znamenat, že jsem naivní v tom, že stále věřím, že lidem lze věci rozumně vysvětlit - pak máte možná pravdu. Všiml jsem si, že v tomto malém domě jsou dva způsoby komunikace - jeden je "ode dveří ke dveřím", kdy se říká to, co se právě hodí, z očí do očí - každému co se hodí... Druhý je ten můj, kdy píšu věci veřejně, popisuju, vysvětluju, a doufám, že budu pochopen...

    OdpovědětVymazat