Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

neděle 13. února 2011

Přípravy na revitalizaci domu V.

Domluvil jsem se s panem Peštálem (firma REVI-IN) na zapracování následujících tří připomínek následovně:

  1. Do dokumentace bude doplněno, že i stříšky nad zadními vchody budou renovovány, ale pouze nátěrem, neboť jsou to v podstatě "vystrčené panely coby stříšky nad zadním vchodem" bez jakéhokoliv tepelného efektu na dům.
  2. Do dokumentace bude doplněno, že barevné řešení našemu domu bude v souladu s řešením sídliště, vzorem bude například dům Bzenecká 10, 12, 14, 16. To je dům, na jehož rekonstrukci se díváme z okna a mnozí ze sousedů mi v rozhovoru řekli, že se jim to barevné řešení velmi líbí.
  3. Do projektu bude zapracováno rozhodnutí schůze z června 2011 - relizace schránek dostupných zvenčí domu pro doručování a z vnitřku domu pro výběr doručené pošty (usnesení 1.3. "průběžné schránky").

Po naplnění těchto (telefonicky domluvených závěrů) považuji projektovou dokumentaci za schválenou k předložení na Stavební úřad ÚMČ!

3 komentáře:

  1. pokud je nám známo-tak schránky jsou nové a venkovní schránky nebyly schváleny....tak proč do toho neustále vrtáš....

    OdpovědětVymazat
  2. V zápise z června 2010, sestaveném paní Jehličkovou, jsou schránky schváleny...
    Zápis cituji - uvádím bod zápisu, takže si to může každý ověřit...
    Pokud je mi známo, sice v diskuzi zazněli hlasy pro, ale v hlasování byly schránky přijaty...
    Nemám dokonalou paměť, a tak se nechci hádat; proto jsem si nejprve, než jsem začal hovořit přasně, zápis znovu přečetl...

    Na požádání zašlu PDF dokument - jenže nevím komu, s kým jsem si to potykal, a teď se neumí podepsat... Prosím o připomenutí se mailem...

    OdpovědětVymazat
  3. A omlouvám se za překlepy, mám tu frmol...

    OdpovědětVymazat