Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

pondělí 14. února 2011

Podrobnosti k opravě na Prušánecké 16

Bohužel nutno konstatovat, že z celé záležitosti se stává zase jen fraška - paní Paďourová, místo aby řešila problémy domu (v tomto případě dlouho trvající problém obyvatel vchodu 16), řeší svůj komplex "s Novotným se nebudu rozumně bavit, protože mi to poradili".

Fakta jsou následující:
S problémem "zpátečky" se začlo něco dít teprve poté, co jsem na problém minulý týden ve čtvrtek upozornil na SBD (vzhledem k tomu, že mne na problém upozornili obyvatelé tří bytů v jedné stupačce, hledal jsem nejprve závadu v té konkrétní stupačce, teprve dodatečně jsem se dozvěděl, že je to problém celého domu. Závadu řešila firma Knecht s panem Kolářem už loni na sklonku léta... Jenže pan Kolář už mezi námi není, no a paní Paďourová se svou "pravou rukou" nevyřešily od září nic...
Oprava "zpátečky" (tedy zabezpečení cirkulace teplé vody, aby obyvatelé bytů nemuseli nejprve spoustu vody odpustit, než skutečně teplá teče) je konečně dokončena.
Jenže - když se v pondělí pan Bělehrádek z firmy Knecht pokoušel opravit problém s teplou vodou na Prušánecké 16, nebyl úspěšný. V úterý jsem s ním měl schůzku, problém jsme prodiskutovali, ve středu (možná něco z toho, co jsem navrhl) opravu provedl a je hotovo.

Souvislosti:
Odhalil se však dlouho trvající problém - přístup paní Paďourové a přístup pana údržbáře. Pan údržbář je stále člověk-"nikdo", NEDOSAŽITELNÝ, neboť
1) ač na něj před vánočními svátky slíbila paní Paďourová zveřejnit telefonní číslo, stále se tak nestalo,
2) kdykoliv u údržbáře zazvoním, buď se nikdo neozývá, nebo jeho žena stroze odpoví, že není doma nebo spí po službě, a odmítne dál komunikovat. (Poprvé to neplatilo v úterý, manželka pana údržbáře mi zapůjčila klíče, jenže nesprávné.)
Při opravách musel pan Bělehrádek demontovat panty, aby se dostal do rozvodné místnosti, jinak by nemohl pracovat - to je však chyba paní Paďourové a pana údržbáře, který byl "dosazen" na místo údržbáře jen na základě toho (dle mého názoru), že si paní Paďourová tyká s paní Feketíkovou a manželkou pana údržbáře ( sama mi předvedla, že a) v jedné větě vysvětlí mně, že je strohá na všechny b) v další větě s úsměvem a s použitím jména oslovuje paní Šlapalovou a paní Feketíkovou zcela jinak?).

Závěry:
Ač jsem žádal o kopii klíčů od společných prostor, ať mohu s firmami spolupracovat (já jsem ochotný to dělat a nezajímám se o odměnu), má žádost je trvale odmítána.
Měla by být v domě seriózní diskuse o novém údržbáři (který nebude stále nedosažitelný a odmítající komunikovat)!
A paní Paďourová by měla konečně pracovat pro dům, když už chce být "technikem-správcem" !!! Ne se jen schovávat za úřad. Když jsem ve čtvrtek telefonoval panu Bělehrádkovi a chtěl s ním mluvit o tom, co je třeba vědět o opravě jako poučení do budoucna, řekl mi, s odvoláním na telefonní hovor s paní Paďourovou, že se mnou nebude komunikovat. Takže paní Paďourová hází "klacky pod nohy" jen proto, že chci, aby lidem tekla teplá voda, když to neumí zařídit sama... Paní Paďourová přece nebyla zvolena proto, aby firmám říkala, s kým v domě smí mluvit a s kým nikoliv... Aby se chovala, jako vládce domu. Má pracovat pro nás!
Vážně chceme takového "technika-správce"? Čím dál víc lidí mi říká, že nikoliv. Jenže stále jich ještě není většina, většina je bohužel pasivní... Zatím...

Žádné komentáře:

Okomentovat