Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

čtvrtek 3. února 2011

Problém s teplou vodou na šestnáctce

Opět jsem byl osloven lidmi z vchodu Prušánecká 16, zda bych se mohl podívat, v čem by mohl být problém jejich stupačky (nad bytem 4), kdy lidé zaznamenali, že teplá voda teče "ne právě teplá" a po ránu dlouho musí odpouštět vodu.
Protože všechny dotazy, které na mne byly směrovány, byly z téže stupačky, hledal jsem problém ve stupačce. Mimoděk se mi podařilo si všimnout, že nějaký "chytrolín" po dvakráte přivřel ventil "vracečky", ale jen přivřel, voda cirkulovala málo, ale trubky byly teplé (byl jsem se podívat několikrát, občas byla "vracečka" spíš vlažná).
Dnes mne však napadlo se ještě podívat na hlavní ventily a, světe div se, ač ventil hlavní "zpátečky" jest nastaven na maximum a voda by v domě měla cirkulovat, tento ventil je absolutně studený (na rozdíl například od téhož ventilu v sousedním vchodě), z čehož plyne, že tento ventil je zjevně ucpaný či zaseklý!
Že ve vodovodním potrubí jsou nečistoty, je zřejmé z toho, že jsem před necelým měsícem musel sousedce poradit výměnu ventilu, který se "kousl" po té, co se v něm usadila nečistota...
Takže je to práce pro technika firmy Knecht a toho musí objednat na SBD technik domu (měla by tak činit paní Paďourová, ale dovolím si ji přeskočit /mail nečte každý den/ a hlásím to mailem přímo jemu a na oddělení energetiky).

Žádné komentáře:

Okomentovat