Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

sobota 9. října 2010

ISTA - připraveno

Firma ISTA, která provádí zpracování dat z měření spotřeby tepla v našich domácnostech, má již k dispozici opravená data o našich bytech. Dosud totiž bylo při zpracování dat rozlišováno pouze, zda je daná místnost okny na sever nebo na jih. Nyní mají již v tabulce uvedeno (místnost po místnosti), zda je topné těleso v místnosti, které má i další stěnu (či půl stěny), která je vnější (na východ či západ, to jsou ty naše rohy a štítové stěny), zda je místnost nad nevytápěným prostorem, nad vstupem či pod střechou...
Všiml jsem si totiž nedostatku ve vyúčtování až letos, vyúčtování reklamoval, dojednal si schůzku s firmou, dorazila paní Matějíčková a její kolega, provedli jsme kontrolu dat, opravili (či spíš doplnili) potřebné údaje, poděkovali mi za spolupráci a tečka.

Hodinka práce... Co ji měl někdo udělat již dávno... Ono tady zbylo ostatně víc "dluhů minulosti"... Však budu informovat...

1 komentář:

  1. Pane Novotný až nyní jsem se dostala k vaším zajímavým zprávám.Souhlasím s vámi v tom,že ve vyúčtování topné sezony to bylo---i pro mě divné.Už v minulosti se řešilo to,že musí být zohledněny byty v přízemí jiným koeficientem a to také i jiné byty....Věřím tomu,že jste v tomhle znalejší-víc tomu rozumíte-první rok to bylo špatně,další rok byly koeficienty dobře spočítané a pak se to nějak vše vymklo a myslím si,že se to všem počítalo stejným koeficientem.Takže-bravo,bravo-konečně letos budu dělat odpočty vodoměrů já-tomu rozumím-a popřípadě v nesrovnalostech odpočtů-včas upozorním kompetentní orgány na to,že někteří obyvatelé domu ač jsou si vědomí toho,že jim vodoměr nefunguje-dají vše zdárně dopořádku....
    V minulých dvou letech jsem při namátkové kontrole v domě Prušánecká 22 zjistila,že ve 3 bytech jim minimálně rok stojí vodoměr a nakonec jsem to nejvíc odnesla já....Bylo mi zděleno že jsem svým jednánáním způsobila velké problémy atd.Ale že minimálne 50000kč nám bylo rozučtováno neprávem už nikdo neřešil...další osobně.Dobrou noc feketíková

    OdpovědětVymazat