Ve čtvrtek jsem byl upozorněn na dva problémy s teplou vodou.
První je stav, kdy výrazně kolísá teplota dodávané teplé vody (někdy je skutečně jen teplá, někdy vroucí - oboje jsem pozoroval i ve svém bytě v týdnu mezi vánočními svátky a Silvestrem). Stav jsem v pátek nahlásil na dispečink Tepláren, aktuálně se žádná oprava nekoná, nejsou si problému vědomi, ale prověří stav (čidla, čerpadla) výměníkové stanice na Vlčnovské.
Druhým problémem byl "zaseklý" bytový ventil či bytový vodoměr u sousedky (nejsem si jist, co z toho), zde jsem musel paní sousedku odkázat na firmu. Jen jsem jí vysvětlil, že pokud bude závada identifikována ve ventilu, platí si opravu sama (ventil je v režii uživatele bytu), pokud bude závada ve vodoměru, je to "ze společné pokladničky". (Je to logické rozdělení, na vodoměr se jen díváme, nikdo s ním nijak nemanipuluje, je "neosobní", kdežto funkčnost ventilu ovlivňuje každý z nás tím, zda ho nechá například bez pohybu celé měsíce a ventil se zanese nebo zda jeho pravidelným uzavřením a otevřením udržujeme ventil pohyblivý, "nezarostlý".
Zapojte se do diskuze!
Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat