Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

pátek 8. července 2011

Oprava topení a sousedské vztahy

Měl jsem tu dnes firmu (fa. Fabiánek z Hrušovan u Brna, neb standardně zvaná firma Kencht se mi už měsíc vymlouvá a odsouvá termín opravy) na přetěsnění radiátoru a opravu jednoho kapajícího šroubení.

Předně, firmu Fabiánek znám, na Strnadově, kde dělám předsedu samosprávy, už předvedli, že umí. A totéž předvedli i dnes u mne na Prušánecké. Za něco málo víc než dvě hodiny bylo obé opraveno, ve dvou chlapech - slušný výkon, vezmu-li v potaz, že jeden radiátor museli demontovat celý.
Co ale potešilo (nepočítám-li neochotu zapůjčit správné klíče od Šlapalů - správné klíče zapřela paní Šlapalová i správkyni paní magistře Holé), je spolupráce s lidmi v domě. Abych se dostal (tedy instalatéři) ke správným odpouštěcím ventilům, musel jsem si půjčit jedny klíče v sousedním vchodě (sklepní kóje jsou tu rozděleny "bez ladu a skladu", někdo z vchodu 16 má kóji pod bytem vchodu 18 a naopak). Sousedka ochotná, usměvavá.
Když pak instalatéři navrhli, že by se jim hodilo použít ještě jeden ventil z jiné kóje (kam jsem nepočítal, že by bylo třeba vstoupit), sousedovi jsem pisnul mail a do hodiny mi zavolal z práce a ptal se, zda může ještě nějak pomoci (šikovní řemeslníci mezitím prokázali šikovnost a k ventilu se "natáhli" podél trubky pod stropem).
Výsledek? Dvojí topení spraveno, mám z toho dobrý pocit a přesvědčení, že lidé ve vchodě 16 a 18 jsou slušní, vstřícní...
Jsem rád, že bydlíme právě ve vchodě 18...

1 komentář:

  1. Tohle je prostě o těch sousedských vztazích. Dělal jsem taky chvíli správce SVJ a novým lidem, co se stěhovali, tak jsem dával karabiny na klíče, kde byly vchody do kolárny, hlavní vchod, zadní vchod a tak dále. Prostě taková ta klasika. Když se mi pak ale přestaly ty karabiny vracet, tak jsem se na to raději vykašlal.

    OdpovědětVymazat