Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

středa 27. července 2011

Zápis z 18.7.2011

Podotýkám, že jsem vypustil citlivé informace - přesná hlasování apod., a dále ryze formální části...
Vzhledem k tomu, že jsem zápis včera na SBD podepisoval, a můj podpis byl poslední chybějící, mohu s určitostí tvrdit, že se jedná o finální schválenou verzi.

Z á p i s
ze společné členské schůze samosprávy č. 131a) a samosprávy č. 131b) a společného shromáždění společenství vlastníků jednotek domů Prušánecká 16, 18 a Prušánecká 20, 22, konaných dne 18.7.2011

1) Zahájení, schválení programu jednání, volba zapisovatele a ověřovatele zápisu
Schůze byla zahájena v 18.15 hodin, schůzi řídila Mgr. Jana Holá (pověřená řízením schůze z titulu výkonu funkce technik-správce domu).
Bylo zjištěno, že ze samosprávy č. 131a) je přítomno 12 členů (3 nájemci a 9 vlastníků bytů) a ze samosprávy č. 131b) je přítomno 10 členů (6 nájemců a 4 vlastníci bytů). Řídící schůze přítomné informovala o tom, že jako zmocněnec za družstvo MÍR, stavební bytové družstvo se dnešní schůze zúčastní pan Jindřich Tomsa, provozní náměstek (kopie plné moci je přílohou tohoto zápisu).
...

2) Výběr firmy na regeneraci domu
Řídící schůze přítomné informovala o přehledu nabídek předložených jednotlivými zhotoviteli a o doporučení pracovní skupiny na výběr zhotovitele (přehled nabídek je přílohou tohoto zápisu). Předpokládaný termín zahájení stavebních úprav je září 2011. Byla poskytnuta informace ke konání kontrolních dnů (termín konání kontrolních dnů bude vyvěšen na domovních nástěnkách, bude uvedeno telefonní číslo na stavbyvedoucího).
Barevnost fasády: přítomní byli informováni o tom, že pracovní skupina do projektové dokumentace uvedla barvu jakou má dům Bzenecká 10,12. V rámci diskuse Ing. Helena Veselá navrhla, aby špalety u oken byly bílé.
Návrh usnesení:
ČS samosprávy č. 131a) a 131b) a SSV domů Prušánecká 16, 18 a Prušánecká 20, 22 souhlasí s tím, aby barva fasády domů Prušánecká 16, 18 a Prušánecká 20, 22 byla stejná jako je u domu Bzenecká 10, 12 a aby okenní špalety byly bílé.
(usnesení bylo přijato)
Přítomní byli upozorněni na to, že v průběhu provádění díla může vzniknout potřeba provést práce nad rámec rozpočtu – dáno ke zvážení, zda si pro tyto případy neodsouhlasit částku nad celkovou cenu díla. V rámci diskuse se k problematice tzv. víceprací vyjádřil pan Jindřich Tomsa, provozní náměstek družstva. Z diskuse vyplynul závěr, že většina přítomných nesouhlasí s návrhem na odsouhlasení částky u případných víceprací nad rámec rozpočtu.
Bylo přistoupeno k výběru firmy na regeneraci domu:
řídící schůze vyzvala pracovní skupinu, aby přítomné seznámila se svým doporučením na výběr zhotovitele. Členové pracovní skupiny Mgr. Ing. Novotný, pan Jašek a Ing. Relich se konkrétně vyjádřili k předloženým nabídkám a k tomu, podle jakých kritérií byly nabídky hodnoceny, reagovali na dotazy přítomných a vysvětlili, z jakých důvodů doporučují, aby stavební úpravy bytových domů Prušánecká 16, 18 a Prušánecká 20, 22 prováděla firma Profiplast, spol. s r. o..
K průběhu provádění stavebních prací řídící schůze doporučila určit osoby, které budou družstvem pověřeni ke kontrole průběhu realizace zhotovovaného díla – přednesen návrh, aby kontrolou nad prováděním díla byli za samosprávu č. 131a) a 131b) pověřeni členové pracovní skupiny Mgr. Ing. Radek Novotný, Ctibor Jašek a Ing. Radek Relich a Mgr. Jana Holá, jako technik-správce domů.
Bylo dáno ke zvážení, zda sjednat externí stavební dozor. V rámci diskuse člen pracovní skupiny pan Ctibor Jašek navrhl, aby technický dozor v průběhu realizace stavebních prací vykonával František Peštál z firmy REVI – IN, s.r.o.
Návrh usnesení:
ČS samosprávy č. 131a) a 131b) a SSV domů Prušánecká 16, 18 a Prušánecká 20, 22:
- souhlasí s doporučením pracovní skupiny na výběr zhotovitele a jako zhotovitele díla „Stavební úpravy panelového domu Prušánecká 16,18 / Prušánecká 20,22, Brno-Vinohrady“ schvaluje firmu Profiplast, spol. s r.o. se sídlem v Brně, Vranovská 38, s cenou díla ve výši 4.213.529 Kč;
- souhlasí, aby kontrolou nad prováděním díla byli za samosprávu pověřeni Mgr. Ing. Radek Novotný, Ctibor Jašek, Ing. Radek Relich a Mgr. Jana Holá, jako technik-správce domu;
- souhlasí, aby externí stavební dozor v průběhu realizace díla vykonávala firma REVI – IN, s.r.o., za cenu 400 Kč/hod., max. 25.000 Kč/dům (bez DPH).
(usnesení bylo přijato)
Byl přizván zástupce firmy Profiplast, spol. s r. o. pan Tomáš Putna. Byl informován o tom, že na základě rozhodnutí dnešní schůze bude firma Profiplast, spol. s r. o. zařazena do výběrového řízení a představenstvu družstva bude předložen ke schválení návrh na uzavření smluv o dílo s touto firmou. Poté pan Putna reagoval na dotazy přítomných, týkající se opravy střechy a subdodavatele, který opravu střechy bude provádět. Vyjádřil se k termínu zahájení prací a harmonogramu postupu prací a podal vysvětlující informace k možnosti zasklení balkónů a k přípravě na zasklení. Bylo domluveno, že k zasklení balkónů bude připraven podkladový materiál, se kterým budou bydlící seznámeni. Řídící schůze poděkovala panu Putnovi za účast na schůzi, poté zástupce firmy Profiplast, spol. s r.o. ze schůze odešel.

3) Zajištění financování regenerace domu
Řídící schůze připomněla, že souhlas s tím, aby celková regenerace domu byla hrazena z bankovního úvěru, byla dán na listině k tomu určené ze dne 9.6.2010. Dále přítomné informovala o tom, že dotace Zelená úsporám a Nový Panel jsou pozastaveny. Pro účely výběru úvěrující banky byly družstvem osloveny tři banky: ČSOB, a.s., Česká spořitelna, a.s. a Komerční banka, a.s. (nabídky od těchto bank jsou přílohou tohoto zápisu).
Byla podána informace o stavu prostředků na účtě dlouhodobě přijatých záloh NS 7721 a NS 7722 (fond oprav) k uzávěrkovému datu 30.6.2011:
...
Bylo podáno vysvětlení k výši úvěru: max. výše úvěru 3 mil. Kč /dům. Rozpočítáním této částky na bytové jednotky podle velikosti spoluvlastnického podílu na společných částech domu připadá:
na byt o podlahové ploše 33 m2 54.247 Kč
na byt o podlahové ploše 45 m2 73.973 Kč
na byt o podlahové ploše 84 m2 138.082 Kč
na byt o podlahové ploše 99 m2 162.740 Kč
na byt o podlahové ploše 100 m2 164.384 Kč.
Přítomní byli informováni o možnosti uhradit tento podíl na nákladech na regeneraci domu v hotovosti na účet družstva, v termínu splatnosti do 12.8.2011.
Stávající výše příspěvku do fondu oprav zůstává nezměněna, jeho část bude převedena na splátku úvěru. Těm, kdo uhradí podíl na nákladech na regeneraci domu v hotovosti se předepsaná výše měsíční úhrady do fondu oprav sníží. Těm, kdo budou platit podíl na nákladech na regeneraci domu z úvěru přibude v předpisu měsíční zálohové úhrady za užívání bytu položka „komerční úvěr“.
Návrh usnesení:
ČS samosprávy č. 131a) a 131b) a SSV domů Prušánecká 16, 18 a Prušánecká 20, 22 schvaluje výběr banky pro čerpání úvěru na regeneraci bytového domu Prušánecká 16,18 / Prušánecká 20,22 - souhlasí s uzavřením úvěrové smlouvy s Českou spořitelnou, a. s. (viz nabídkový list banky ze dne 12.7.2011). Maximální výše úvěru 3 mil. Kč, doba splatnosti úvěru 8 let, úroková sazba fixní na 5 let 3,52 % p.a..
(usnesení bylo přijato)

4) Výměna bytových vodoměrů na SV
Bylo vysvětleno, že vodoměry na SV (v šachtě na WC) byly vyměněny v prosinci 2005 – výměna se provádí 1x za 6 roků (ve velkých bytech jsou ještě vodoměry na chodbách, tyto byly vyměněny v roce 2008). Vodoměry na TV byly vyměněny v r. 2009 – výměna 1x za 4 roky.
Přehled nabídek firem provádějících výměnu vodoměrů byl vyvěšen na domovních nástěnkách (přehled nabídek je přílohou tohoto zápisu).
Byla vedena diskuse k nabízeným typům vodoměrů.
Návrh usnesení:
ČS samosprávy č. 131a) a 131b) a SSV domů Prušánecká 16, 18 a Prušánecká 20, 22 souhlasí s tím, aby výměnu stávajících bytových vodoměrů na studenou vodu (vodoměry instalované v šachtě na WC) provedla firma Pavel Juračka – bude provedena výměna stávajících vodoměrů za nové, typ vodoměru Maddalena, cena 513,70 Kč/ks, termín výměny do konce září 2011, úhrada nákladů z dlouhodobě přijatých záloh NS 7721 / 7722.
(usnesení bylo přijato)

5) Vyklizení společných prostor domu
Byly vysvětleny důvody, které vedly k zařazení problematiky na program schůze a bylo vysvětleno, že se netýká místností, které jsou řádně pronajaty pro účely uskladnění osobních věcí.
Byly dány ke zvážení návrhy řešení:
varianta 1 – společné prostory budou vyklizeny v rámci dobrovolné brigády, bude přistaven kontejner – náklady za pronájem kontejneru a uložení odpadu na skládku půjdou k tíži domu,
varianta 2 – vyklizení věcí za společných prostor provede úklidová firma Šimek 96, spol. s r.o. (cena cca 10 tis. Kč)
varianta 3 – věci vyklidí dobrovolníci z domu na základě uzavřené dohody o provedení práce (mzdové náklady půjdou k tíži domu).
V rámci diskuse byl dohodnut tento postup:
členové obou samospráv nepotřebné věci skladované ve společných prostorách domu vyklidí svépomocně do konce srpna 2011. Poté technik-správce domu Mgr. Holá provede za účasti pana Šlapala a Ing. Novotného prohlídku společných prostor v domě. Na základě výsledku šetření pak bude dohodnut způsob, jakým budou případně zbylé věci zlikvidovány a na čí náklady.

6) Různé, závěr
Informace k hospodaření domů, která byla poskytnuta v rámci bodu 3 programu, byla doplněna o stručnou informaci k čerpání fondu oprav.
V souvislosti s prováděním úklidu na chodbách a schodištích řídící schůze požádala členy samospráv - pěstitele pokojových rostlin, aby řádně pečovali o rostliny, které mají v těchto společných prostorách umístěny.
Paní Jela Feketíková podala přítomným vysvětlení k tomu, z jakých důvodů není na domovních nástěnkách vyvěšeno číslo mobilního telefonu na údržbáře pana Šlapala.
Řídící schůze poděkovala všem přítomným za jejich účast na schůzi a schůzi ve 20.30 hodin ukončila.

Ověřovatelé zápisu: Mgr. Ing. Radek Novotný, Ing. Helena Veselá

Přílohy originálu zápisu tvoří:
- pozvánka ze dne 1.7.2001 na společnou členskou schůzi SO č. 131a) a SO č. 131b),
- pozvánka ze dne 1.7.2011 na společné SSV domů Prušánecká 16,18 a Prušánecká 20,22,
- prezenční listiny (vč. kopií plných mocí),
- přehled nabídek na stavební úpravy panelového domu Prušánecká 16,18, Brno-Vinohrady,
- přehled nabídek na stavební úpravy panelového domu Prušánecká 20,22, Brno-Vinohrady,
- nabídkový list ČS, a.s. ze dne 12.7.2011, nabídka ČSOB, a.s. ze dne 13.7.2011 a nabídka KB, a.s.
ze dne 13.7.2011,
- přehled nabídek na výměnu bytových vodoměrů v roce 2011

Žádné komentáře:

Okomentovat