Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

sobota 12. března 2011

Schůze, na níž jsem nebyl

Ve středu, 9. 3. 2011 se v domě Prušánecká 16-22 konala schůze. Já na ní nebyl.
Bylo mi ve středu opravdu zle, byl jsem doma na neschopence.
Jen jsem tam na začátku schůze donesl zprávu o činnosti pracovní skupiny a podpisové listiny (které prý nakonec nebudou potřeba, rozhodnutí "instalovat do zateplené fasády jednotně úchyty, na něž si pak každý dá sám svůj systém pro sušení prádla" bylo schůzí prý přijato).

Z toho, co se však následně dozvídám o průběhu schůze, se mi ježí vlasy na hlavě. Je-li to vše, co jsem slyšel, pravda, vážně nevím, co na tu směs polopravd a lží, které na schůzi zazněly, říci.
  1. NEOBJEDNÁVAL JSEM FIRMU NA OPRAVU ROZVODŮ TEPLÉ VODY NA PRUŠÁNECKÉ 16,
    • jen jsem o stavu problému informoval SBD, popsal problém,
    • následně jsem byl 3 dny poté osloven firmou Knecht (tu ale objednal někdo z SBD) a konzultoval s nimi své poznatky a způsob opravy, při té příležitosti jsem se dozvěděl, že problém byl popsán už loni v létě, ale neřešen,
    • následně jsem se firmy Knecht dotazoval na výsledek opravy a jen se dozvěděl, že se se mnou nebudou dál bavit, neboť jim paní Paďourová zakázala poskytovat mi informace.


  2. POUZE JSEM SE PTAL NA CENU A ZPŮSOB OPRAVY SVĚTELLNÉHO ČIDLA,
    • jen jsem se na opravu ptal, jako vlastník bytu a zástupce dalších vlastníků, a to proto, že z domu na Strnadově mám zkušenost, že takovou opravu běžně řeší údržbář domu, neboť k tomu jej přece platíme.


  3. DOSUD JSEM NEOBDRŽEL NOVOU VERZI PROJEKTU ZATEPLENÍ,
    • pouze mne pan Peštál slovně (mobilem) ujistil, že připomínky budou zapracovány,
    • takže ač pracovní komise předala v několika kolech připomínky, nikdy nedostala novou verzi projektu, v níž by byly připomínky zapracovány.

Vše z výše uvedeného už tu na této webové nástěnce bylo uvedeno, zpravidla v obsáhlejším textu.
TVRDIL-LI NA SCHŮZI NĚKDO NĚCO JINÉHO, (nebyl jsem tam, jen mi to bylo z více zdrojů tlumočeno) PROSTĚ LŽE, OPAKOVANĚ LŽE!

Žádné komentáře:

Okomentovat