Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

středa 23. května 2012

Status quo

Tak máme po včerejší schůzi zachován "status quo".
Krom mne a kolegy z pracovní komise se nikomu do VS (Výboru samosprávy) nechce, třetí kolega "zájemce" se přistěhoval nedávno, sice hezky uvedl něco ve smyslu, že je přece správné, abychom si věci domu spravovali sami v místě, ale bohužel formálně se členem VS stát nemůže, koupil byt, ale nestal se družstevníkem... No a vzhledem k minimální (cca třetinové) účasti na schůzi jaksi nikdo další nebyl...
Asi polovina účastníků schůze dávala hlasitě najevo, že si stejně myslí, že je nejlepší mít místo vlastního VS jen úředníka z družstva. (Pravda, je-li tímto úředníkem právě Mgr. Holá, musím konstatovat, že nemám obavu - je dobrým administrátorem, s právním vzděláním, po dobu regenerace domu dostávala pracovní komise z domu dost prostoru, aby se problémy neztrácely "v administrativním balastu", takže to fungovalo, a ještě chvíli jistě fungovat bude.)
Proč ale z tolika lidí čiší nevůle mít vlastní VS? Peníze to snad být nemohou - vždyť když se bude dělit měsíční odměna jedenáct stokorun (výsledek po zdanění) mezi ty, kdo se budou starat, jistě na tom nikdo nezbohatne.
Tak v čem to je?
O funkci pověřeného předsedy neměl nikdo zájem - ani já, s vědomím, že příliš často nejsem k zastižení a že ještě stále velká část lidí z domu odmítá elektronickou komunikaci, prostě musím konstatovat, že bez spolupráce ostatních se mi do toho nechce. Aby mi pak bylo vyčítáno, že nejsem k sehnání, to bych moc nerad...
Napadá mne otázka: Kde byli ti všichni, kteří se mnou v průběhu roku něco konzultovali, přicházeli pro radu, ptali se na to či ono, vědouc, že mám příslušné zkušenosti a znalosti? Proč na schůzi nezaznělo alespoň slovíčko o tom, že jsme s kolegou Relichem v průběhu zateplení odvedli kus práce? Že pracovní komise nebyla k ničemu? Vše jsme to dělali proto, že věříme v princip samosprávy - a místo toho se na schůzi diskutovalo o tom, zda ušetříme, když nebudeme mít technika-správce, ale vlastní VS. Smutné.
Ano, je mi z toho smutno. Změní se to za rok? Třeba...

Má-li kdokoliv nějakou konstruktivní připomínku či námitku, pište - na web nebo na můj mail coney@centrum.cz.

Žádné komentáře:

Okomentovat