Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

čtvrtek 26. ledna 2012

Kontrola společných prostor

Zápis z kontroly společných prostor domů Prušánecká 16, 18 a Prušánecká 20, 22 (výtah z dokumentu)
Kontrola byla provedena dne: 9.1.2012
Kontrolu provedli: Mgr. Jana Holá, Ing. Radek Novotný, Zdeněk Šlapal
Prohlídkou bylo zjištěno, že v některých společných prostorách v suterénu domů jsou skladovány movité věci, materiál a další:
Prušánecká 22
  • pohovka, židle, křeslo, koberec, kuchyňská linka, skříňka, televizor, stůl
  • věci mimo sklepní kóje (pytel se suchými rohlíky, prkna, vysavač, pila, pojízdné křeslo, záchodová mísa)
Prušánecká 20
  • kopírka, sekačka, židle, pytle s oblečením, koberec
Prušánecká 18
  • pytle s oblečením, koberec
  • věci mimo sklepní kóje (krabice, schůdky, sádra, ohrádka)
  • v chodbě - průchodu do vchodu 16 pak krabice, kufr, skříňka, sokl ke skříni, truhlíky
Prušánecká 16
  • koberce, televizor
  • krabice, lišty, dřevěná paleta
  • barely, skříňka

(Odmazal jsem přesná určení, ale nejspíš si každý to své najde, přidám i fotografie.)

Mrzuté je, že některé z uvedených věcí se ve společných prostorách objevily až nyní, v průběhu regenerace a po ní, takže na mnoha místech to vypadá nyní hůř než před regenerací domu. Proč si takto "kazíme" dům? Je tak těžké dávat vyřazené věci tam, kam patří - tedy dle objemu do popelnice či do sběrného dvora?
Osobně budu klidně a pozvolna jednotlivé věci likvidovat, odnášet do kontejneru na odpad, začnu těmi menšími. Ale nikdo se pak nemůže divit, že mu "zmizne" něco, co si pak rozmyslí, že vlastně chtěl - vše popsané je v prostorách, kam to uloženo být nemá. A tudíž to patří odstranit!

Má-li kdokoliv nějakou konstruktivní připomínku či námitku, pište - na web nebo na můj mail coney@centrum.cz.

2 komentáře:

  1. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat
  2. Hledáte půjčku na konsolidaci dluhu, nezajištěné půjčky, podnikatelské půjčky, hypoteční půjčky, půjčky na auta, studentské půjčky, osobní půjčky, rizikový kapitál atd.! Jsem soukromý věřitel, poskytuji půjčky firmám a jednotlivcům s nízkými a rozumnými úrokovými sazbami ve výši 2%. E-mail na adresu: christywalton355@gmail.com

    OdpovědětVymazat