Zapojte se do diskuze!

Pokud máte jakékoliv připomínky, náměty či upozornění na chyby, prosím, napište mi mail či využijte přímo možnost psát komentář na stránkách (lze psát dokonce i anonymně, což je výhoda pro ty z Vás, kdo se chtějí vyjádřit, ale zůstat beze jména - některým tato možnost snad pomůže se zapojit do diskuse, což by jinak třeba veřejně neudělali).
Texty na těchto stránkách jsou určeny zejména obyvatelům domu, stránky jsou "elektronickou nástěnkou" pro pohled obyvatele domu, zástupce části vlastníků. Obsah příspěvků může být zasílán automaticky po sdělení Vaší mailové adresy.
Mgr. Ing. Radek Novotný, zástupce části vlastníků, 777 083 126, coney@centrum.cz

Reklamní řádek

úterý 13. září 2011

Aprikose 13, 15

Dnes jsem byl od časného rána až do teď mimo domov, takže jsem jen zběžně prolétl poštu (a z chybné datace pochopil, že pan Jašek se kontrolních dnů dosud neúčastnil, neboť byl pravděpodobně delší dobu mimo Brno a mimo mailový kontakt) a prohlédl doručený vzorník barev.
Jak správně kdosi podotkl, je poněkud hloupost, aby se o barvě domu nyní hlasovalo (na takovou schůzi nepřijde dostatek lidí, s největší pravděpodobností to bude "co hlas to názor", a konečně i fakt, že firma požádala o výběr do zítřka, neboť chce již zadat výrobu omítky - severní stěna se jí brzy dočká). Tedy jsem vzorník prošel, a dle rozhodnutí schůze (brát Bzeneckou 10-12 jako vzor) se přikláním k názoru (a má žena - coby ženský element - mi návrh hned potvrdila, chválabohu, protože vím, že dost často mé barevné cítění se ženským trochu koliduje), že vhodná kombinace z předložené palety pro nás bude "Aprikose 13, 15" - přeloženo pak do srozumitelného jazyka to znamená jeden světlý a jeden mírně sytý odstín meruňkové...


PS: Před chvílí mi volbu odsouhlasil pan Relich, dokonce říkal, že je jedna z barev vlastně naše původní, alespoň se mu to tak jevilo při přiložení vzorníku ke stěně na balkónu (hurá, neodchylovat se od původních barev byl též jeden z názorů, který zazněl na schůzi - začínám být přesvědčen, že máme dost velkou šanci zvolit tak, že bude většina skutečně spokojena).


PS2: A pan Relich zašel pro názor k panu Jaškovi - a shodli jsme se. Takže ráno ještě má manželka s dětmi cestou do školky s vzorkovnicí v ruce ověří, zda se zvolené barvy příliš neodlišují za denního světla, zavolá mi, no a já se pak budu snažit dovolat paní Holé a stavbyvedoucímu a výsledek volby jim tlumočit (resp. paní Holé potvrdit, neboť automaticky vše z této webové stránky dostává do mailu, jako mnozí další, s nimiž jsem se na tomto postupu domluvil).

Žádné komentáře:

Okomentovat